Inglasning av balkongen

Idag åkte jag och Diddy till stan efter jobbet för att träna lite. Vi mötte upp de andra i Rålambshovsparken och så hände vi hela eftermiddagen och tränade och tränade och tränade. 
Jag blir så trött på mig själv när det inte funkar och jag inte sätter hand to hand ordentligt, men det går framåt i alla fall. Sista försöket så satte vi den faktiskt ganska skapligt. Det var absolut mycket mer hans förtjänst än min, men jag fick i alla fall känna på att stå kvar utan att ramla ner på direkten. 
 
 
När jag kom hem var äntligen balkongen klar också! Det kommer att bli så bra! Ordentliga bilder kommer sen, när vi har städat upp lite. Det har verkligen dragit ut på tiden. Först var vi tvugna att vänta för att vi inte hade pengar till det, sen när vi hade pengar så åkte vi iväg på semester och sedan var det semesterstängt hos dem. Och sen när allt äntligen var påskrivet och klart så var det problem i fabriken där de beställde glaset så vi fick vänta ännu några månader. Nu är det äntligen klart och det är supersnyggt! Eller, nästan. Dörren har inget hantag än och två glas har några konstiga hål på sidan. Det är ett fabriksfel trodde han som satte upp glasen, så de ska beställa nya och komma och byta ut dem, men fram tills dess får det se ut såhär. Vi är i alla falll nöjda!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fru+fru

...när livet hann ikapp...

RSS 2.0