Blommor och lapp på dörren

Balkongen börjar ta sig. Ena halvan är redan färdig och andra halvan blir klar så fort vi har köpt nya utemöbler. Det är redan lite dragigt på kvällarna dock... jag hoppas det håller sig varmt under vintermånaderna så vi kan vara ute även då. Vi har ju infravärme också men den har man ju inte alltid på. Vi måste se till att få hit lite nya blommor också, tyvärr dog många nu under den varma sommaren. 

(null)

Den här lappen satt för övrigt på vår port när jag gick ut med hunden i morse. Så roligt! Stackarna! Undrar om det är samma granne som skulle ringa polisen eftersom att vi ALDRIG plockade upp efter vår hund när hon hade varit ute på kvällen. Vilket förstås är ren och skär lögn, vi har alltid bajspåsar med oss och plockar alltid upp efter henne. 

(null)

Nu ska jag strax åka hem från jobbet, kanske stannar jag och tränar lite först. Sen blir det middag hemma som jag vet snart är färdig (lyxen med att sambon nästan alltid lagar mat) och sen blir det tidig läggning då jag öppnar imorgon på jobbet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fru+fru

...när livet hann ikapp...

RSS 2.0