3-timmars arbetsdag

Idag har jag bara jobbat 3 timmar. Nästa vecka går vi tillbaka till ordinarie öppettider så då blir det vanliga helger igen tyvärr. Det är så skönt att bara komma dit, göra det man ej hunnit med i veckan och sen gå hem. Idag stannade jag dessutom kvar ett tag efter att vi stängt och tränade. Jag älskar att ha hela gymmet för mig själv! 
 
 
Nu har vi kommit halvvägs med balkongen också, men vi måste köpa utemöbler... Frågan är bara vilka möbler och vart vi ska köpa dem. Vi håller på och kolla runt lite nu men har inte bestämt något. 
 
Såhär såg det i alla fall ut igår INNAN vi började röja! Det ser mycket bättre ut nu men jag väntar med att lägga ut bild tills det att det är helt färdigt. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fru+fru

...när livet hann ikapp...

RSS 2.0