Nytt försök - Vallentuna

Nu har vi hittat en ny bostad. En lägenhet i Vallentuna som ser ut som ett radhus (men är en lägenhet) med två uteplatser och jättefint kök. Det har nästan allt vi önskar att vår framtida bostad ska ha. 
 
Än så länge har vi hittat 3 fel varav ett kommer att lösa sig snart. 

1. Det tar över en timme in till T-centralen. (Detta för att Roslagsbanan är under ombyggnad som beräknas vara klart den 20 augusti. Efter det kommer det bara ta runt 30 min = helt ok). 

2. Det är en lägenhet och inte ett radhus. Vi är mest oroliga över att grannarna ska klaga på att hunden skäller eller liknande. Det är alltid lättare när man inte har grannar så tätt inpå. 
 
3. Det finns inget badkar. Men däremot en ganska cool massage-dusch. Vi tänker att vi kanske kan installera badkar senare.
 
För övrigt verkar det bra och imorgon är det visning. Pappa ska gå och har lovat att skicka bilder och ringa också men jag är på jobbet under visningstid så jag hoppas hoppas hoppas att det inte är så mycket folk i baren då så jag kan smyga ut och svara i telefon. 
 
Den lilla mysiga uteplatsen. Hoppas hunden inte kan hoppa över det staketet... 
 
Snyggt kök! Alix godkänner! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fru+fru

...när livet hann ikapp...

RSS 2.0