Första visningen!

Det blev inget med visningen i Vallentuna som jag skrev om sist. Pappa hann inte ens komma dit innan mäklaren ringde och sa att det redan blivit sålt. Men det var säkert inte menat för oss ändå. Vi letar vidare! 
 

 
Efter ett litet välförjänt uppehåll då vi åkte på semester till Italien (separat inlägg om detta kommer) så har vi fortsatt att leta bostad varje dag. Förra veckan var vi på vår första visning. När jag säger "vi" så menar jag egentligen min mamma eftersom vi fortfarande bor på Lanzarote och inte har någon möjlighet att åka till Sverige och gå på visningarna. Hon tog en massa bilder och mätte avstånd till tåg osv. Vilken tur att vi har henne! 
 
Det var en mysig liten lägenhet i Flemingsberg. Den var väldigt fin innuti och låg bra till men tillslut bestämde vi oss för att inte lägga bud eftersom vi tyckte uteplatsen var alldeles för liten. Med både katt och hund så ser vi helst att vi har så mycket uteplats eller tomt som möjligt. 
 
Nu är vi tillbaka i vardagsrutinerna igen med jobb osv, så nu fortsätter letandet och förhoppningsvis hittar vi någonting inom en snar framtid! :) 
 
 Alldeles för liten uteplats. 
 
 Snyggt kök! 
 
 Helt ok vardagsrum. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fru+fru

...när livet hann ikapp...

RSS 2.0